Ahad, 23 Julai 2017

MOHON RESPON PARA PENGUNJUNG BLOG UNTUK MEMBERI PENDAPAT ATAU PANDANGAN TERHADAP BLOG LAMAN BAHASA MELAYU SPM

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pengunjung Blog Laman Bahasa Melayu SPM.

       Untuk makluman tuan-puan, blog ini telah bersiaran hampir 16 tahun, justeru, saya mohon kepada para pengunjung blog ini untuk memberi sedikit pandangan, sama ada dalam bentuk ulasan, cadangan, terutama artikel yang saya terbitkan. Adakah bahan berkenaan membantu para pelajar dan dengan komen dan ulasan berkenaan akan membantu saya lebih fokus kepada bahan penulisan seterusnya agar nukilan di blog ini akan dapat membantu  pelajar membuat persiapan menghadapi peperiksaan SPM 2017, atau persediaan menghadapi peperiksaan akhir tahun untuk pelajar tingkatan. 4.

          Pelajar boleh ,meninggalkan ulasan melalui, bahagian ulasan di bawah artikel saya paparkan pada blog, atau melalui Chatrool, Cybox, pada blog, atau terus email kepada saya melalui alamat, mohdramsul@gmail.com, mohramsul@gmail.com, atau mohramsul@yahoo.com. Sesungguhnya, saya amat menghargai ulasan, pandangan dan apa sahaja maklumat untuk saya terus memantapkan Laman Bahasa Melayu SPM agar menjurus kepada kehendak pelajar untuk saya membantu anda Cemerlang Kertas Bahasa Melayu SPM. 

           Saya juga mengucapkan terima kasih, atas sokongan para pelajar yang sering merujuk,  dan melayari Laman Bahasa Melayu SPM ini. Sokongan anda, meningkatkan iltizam dan usaha saya untuk meneruskan penerbitan artikel atau bahan. Semoga sumbangan sekelumit ilmu ini akan membantu anda berjaya dengan cemerlang Kertas Bahasa Melayu SPM. InsyaAllah.

         

Tiada ulasan: