Sabtu, 16 November 2013

SEMAKAN KERTAS BAHASA MELAYU PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN TINGKATAN 4 2013

          Saya mohon maaf kepada pelajar Ting. 4S dan 4H kerana masih dalam proses menyemak kertas Peperiksaan Akhir Tahun  2013 kerana kerja saya yang banyak dan bertimbun-timbun. Namun, setelah saya menyemak karangan bahagian A, dan sekarang sedang berusaha untuk menghabiskan semakan karangan bahagian B, boleh dikatakan karangan yang anda hasilkan memuaskan hati saya, tahniah. Walaupun begitu ada juga pelajar yang masih belum mampu menghasilkan karangan bermutu dan bertaraf cemerlang. 
          Justeru, saya menasihatkan para pelajar mengambil kesempatan dalam cuti panjang ini untuk meneroka internet dan mencari bahan-bahan karangan atau mengumpul karangan menarik sebagai persediaan menghadapi Peperiksaan SPM 2014. Hal ini kerana, kertas 1 merupakan kertas yang memberi markah paling banyak iaitu 130 markah diperuntukkan melalui kertas berkenaan. Semoga anda gunakan cuti ini untuk memperkasakan karangan anda. 
           InsyaAllah pada petang ini saya akan paparkan markah PAT 2013 dalam blog saya ini.
  

Tiada ulasan: